Dagen är här:)

Nu är jag äntligen denna dag kommit som jag väntat på i så många månader :) Om 12 timmar sitter jag på flyget till Turkiet. Har väldigt mycket resfeber sov inte så bra i natt drömde att jag var på väg dit och den resan gick inte så bra. Då tyckte jag att det var dags att stiga upp:) Selma höll med mig :). Markus sover han då bara Selma och jag som är vaken. Lite jag ska fixa innan pappa ska köra oss till Arlanda. Packa och grejja med det sista och packa lite saker som Selma ska ha med sig till mamma och pappa. Tänkte ta en promenad nu på morgonen och stanna vid konditoriet vid oss och köpa lite nybakat bröd till frukosten. Får se om jag tittar in med ett inlägg under veckans gång. Annars gör vi nästa vecka då med lite trevliga bilder :) Ha det så bra det ska jag ha:) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback