Fredag!

Hej på er!
Jag såg att mina mms inlägg inte hade kommit fram :( läste att det var något fel men att det snart ska vara fixat.
Jag ser att ni är några som är inne och läser varje dag skulle vara roligt att veta vilka ni är :) Så skriv ett hej eller nånting så blir jag glad :)

Inne på Junimånad nu :) riktigt härligt och just nu har vi sommarväder ute, härligt härligt!
Har som sagt blivit dåligt med uppdateringar denna vecka. Jag har mestadels suttit och pluggat men har även umgåtts lite med Markus och min familj.
Igår bjöd vi mamma och pappa på middag som blev mycket uppskattat tror jag. Pappa åt så då var det godkänt :) Jag fick en jättefin stor kruka av dem med två olika blommor, vita stenar och vita pärlor, jättefin var den. Jag hade även köpt äkta blommor till blomlådan tyckte att det var på tiden att ta bort de i plast nu när det börjar bli varmt även om nätterna.

Har drabbats av en förkylning så segt :( så igår blev det ingen träning alls :( men idag ska nog jag och Markus ta en promenad när han slutar. Han slutar tidigt idag så det är skönt.

Nu ska jag sätta fart med plugget igen har precis kokat mig lite kaffe för att bli pigg :)

Kommentarer
Anette säger:

Maten var god, tyckte pappa också :) Kul att du tyckte om krukan med blommor.

2011-06-03 | 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback