Kämpa på!

God morgon!
Jag ställde klockan för jag skulle hinna med härlig promenad i morse men när jag vaknade så var det grått och trist och regnet föll :( Så det blev ett zumbapass för mig sitället :) blev 20 min zumba express och 20 min cardio :) Riktigt skoj är det.

Igår hade jag min sista lektion på den här kursen men jag har inte lov riktigt än. Nästa onsdag efter tentan börjar det behövliga lovet :) Jag har varit så uppstressad den här terminen att jag knappt känt igen mig själv:( Så fram till nästa onsdag kommer mina dagar kretsa kring epiken och lyrikens värld :) Självklart ska jag göra annat också det måste man.
Nä dags att sätta fart igen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback