Onsdag kväll

Hej hej! Hemma igen från en trevlig sväng på stan med vänner och ett härligt medel/puls pass. Jag har precis ätit en sen middag och kollat på fyra bröllop. Jag hoppas att jag en dag får vara den där bruden;) Markus är borta även ikväll han fixar en bil. Alltid bra med lite extra pengar :) Jag har letat efter en kofta att ha med mig till Turkiet eftersom jag bara har svarta koftor eller som går i zebra eller leopard mönster:) Snyggt men passar inte alltid till allt. Men idag fyndade jag en kofta på Veromoda för 50 kr som hittat:) Nu är bara lite småfix kvar att köpa som bodylotion, nån bok till playan, solskyddsfaktor till ansiktet, liten hårspray och lite annat smått och gott :) Ska till ica maxi på fredag hoppas jag hittar allt där. Igår köpte jag en hårinpackning som ska vara bra när det utsätts för sol. Det blir lite tråkiga inlägg nu när jag bloggar från datorn men det får gå så länge:) Nu blir det en dusch och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback