Tisdag!

God morgon! Kan inte sova:( har legat och läst bloggar i en timme. Solen skiner utanför fönstret iaf :) Jag kan inte förstår att det är imorgon vi åker :) 28 Januari bokade vi resan och det känns som en evighet sen men nu är vi äntligen där:) Idag har jag lite småsaker att göra och vänner att träffa. Ska packa det sista, städa här hemma, byta sängkläder så när man kommer hem är det fint här hemma. Ska ut och röra på fläsket lite. Passar perfekt att jag ska gå ut med evelinas hund medans de är i FUruvik så det passar ju perfekt med en långpromenad med honom. Får med mig Susanna på den promenaden. Sen ska vi hit och testa min nya kaffebryggare. Får se om även Susanne tittar förbi. Ikväll när Markus kommer hem blir det en tur till Sätra jag ska lämna lite blommor och hämta en aloevera lotion som mamma beställt till mig som vi ska smörja in oss i på kvällarna. Typ en after sun. Dem ska tydligen vara super så får se då. Så har hon även beställt mitt favorit lepsyl superbra och ger även lite glans på läpparna:) Jag ska även gosa lite extra med Selma idag. Kommer längta efter henne såå mycket. Men jag vet att hon kommer ha det toppen hos hennes mormor och morfar ;) alltså min mamma och pappa :) Nu vakna Markus, han har sen vecka denna vecka. Mysigt att äta lite frukost innan han åker. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback