Måndag!

Ja då var en ny vecka igång då, måndagar är lite extra jobbiga men nu är denna dag snart över. Jag har haft en bra helg ändå idag. Började dagen med vfu som vanligt där jag startade mitt skrivprojekt jag ska ha med dem under veckan. Det startade bra iaf :) Slutade vid 2 idag och det är skönt eftersom jag ska vara där länge imorgon och på torsdag. När jag slutade blev det en snabbis på stan var tvungen att köpa ny foundation min tog slut imorse :( Sen har jag fått mysa lite med Lina och Wilmer en stund. Även fast det bara blir en timme så är det så roligt att umgås med Wilmer och självklart Lina ;)
Blev upphämtad av Markus och sen hem och fixa lite middag blev het korvgryta och quinoa. Efter middagen blev det den dagliga promenaden. Jag fick idag sällskap av Markus. Nu ligger jag helt slut i sängen ska ta och göra lite fruktsallad och kolla på tv innan det är dags att sova.
Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback