Min helg!

Hejsan!
Jag har varit dålig att uppdatera den här bloggen inte bra. Men har varit så mycket med vfu och allt. Sitter här nu och försöker glömma bort att det är söndag idag :( vill att helgen ska vara längre.
Men jag har haft en riktigt bra helg.  Började min helg i fredags med att gå ut och äta med vänner, det blev favoritstället Church street :). Igår började vi dagen med en promenad i det fina vädret. Sen åkte vi tillsammans med mamma och pappa till Söderhamn och firade mormor och morfar, Väl hemma i Gävle igen så blev det bio för mig och Markus. Såg hur många lingon finns det i världen. Riktigt bra film, en mysig film gå och se den. Efter filmen så blev det krogen för mig och några vänner. Roligt att få komma ut lite. Idag har jag varit lite seg Markus har tjatat lite på mig att jag skulle komma upp:) När jag väl kom upp så blev det en promenad i solen och sen till Maxi för att handla. Jag har även planerat lite inför morgondagen. Ska snart ta mig en dusch och på med lite kläder. Ska ut och äta med Markus och jessica. Ha en bra söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback