Min helg!

Hejsan!
Ja då börjar sig även denna helg närma sig sitt slut :( Men jag har haft en riktigt bra helg så jag ska inte klaga :)
Gårdagen bjöds på en långpromenad i det fina vädret, köpis med mamma och morfar, fikade, shoppade, (blev en hallon rött linne till sommaren :) , middag på Lams terass sen avslutade jag kvällen i soffan med Markus. Hade varit en perfekt dag om jag inte hade haft så ont i magen :( Idag vaknade jag upp av det fina vädret igen underbart! Blev en god frukost sen gick vi ut med Selma en sväng hon är så söt <3 Sen gick Markus och jag på en promenad vi gick i över 1,5 timme riktigt skönt var det. Sen hämtade vi bilen och tog en sväng förbi Lido och köpte lite fika och åkte hem till mamma och pappa och överraska dem. Lite skidåkning blev det innan vi begav oss hemåt.
Nu myser vi här hemma, har tagit en lång dusch, tvättat och precis fixat lite middag. Ska fortsätta mysa i soffan framför Tre kronor och någon bra film. Jag ska försöka lägga mig tidigt idag imorgon börjar min vfu så då ska jag upp tidigt :(
Ha en bra söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback