Onsdag!

Hej på er!!!
Veckan rullar på och imorgon så är det redan torsdag. Helt slut är jag iaf det blir nog tidig kväller för mig idag. Den här veckan har mest bestått av vfu och promenader sen har jag varit helt död i soffan.
Idag har jag haft vfu som vanligt haft lite lektioner idag också. När jag slutade så gick jag hem till mamma och pappa bytte om sen tog jag en promenad runt sätra. Synd att vädret sög :( Sen lagade mamma min favoritmat torsk och äggsås :) såå gott. Efter middagen åkte jag hem till lilla Selma som varit själv hela dagen :( Plockade lite här hemma och nu sitter jag här helt slut. Markus är i Tyskland med jobbet så jag och Selma får mysa i soffan <3 Han kommer hem på fredag.
Just ja, jag klarade den reflekterande texten :) så skönt att inte behöva göra om. Ska fixa lite inför morgondagen själv hela dagen min handledare är borta på kurs men det ska nog gå bra. Har en sån bra klass.
Nä detta får räcka för idag.
Natti natti!!

Kommentarer
Micaela säger:

Sv: Tack så mycket :D

2011-03-10 | 13:18:09
Bloggadress: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback