Torsdag!

Hej på er!
Vilken härligt väder vi har haft här i Gävle denna vecka. Det har blivit en långpromenad varje dag denna vecka. Denna vecka har det även blivit mys med Lina & Wilmer, shopping, träning, pluggat, haft fälstudier på min vfu skola. Men nu tar jag lite helg :) Härligt!! Jobbgt att min mage spökar lite haft såå ont i två dagar nu :( Imorgon så ska jag nog träffa Susanne och Sanna på stan för en lunch/fika :) Sen avsluta veckan med ett jympapass.

Ihelgen ska vi betala resan guud vad jag längtar nu, kan hoppa över några månader tycker jag eller iaf Mars månad. Sitter och väntar på att mamma ska komma och hälsa på en sväng hon vill väl pussa lite på Selma :)
Ikväll är det veckans roligaste pass nämligen Dans Fuego. Jag har ju dragit ner på pass och promenerat mer så ikväll ska det bli roligt att gå på pass.
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback