13 Maj

Som ni ser i inlägget nedanför så har jag fått en jättefin bukett av Markus :) Jag blev så glad. Jag och blombudet kom typ samtidigt och när jag kom in i trapphuset så frågade han om jag visste vart Hanna Larsson bodde och jag svarade att det är ju jag :)

Idag har jag varit i skolan och gjort ett litet grupparbete sen haft en lektion. Efter skolan mötte jag upp Suzie på stan det blev en snabbis på hm sen en fika på Java. Jag unnade mig en tunika från hm för 99 kr för jag klarade tentan :)



Nu sitter jag och myser med Selma i soffan. När Markus slutar ska han få en extra puss och sen ska vi ut på en långpromenad.  Sen blir det myskväll med Tacos och Ben and Jerrys :)
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback