2 maj

Hej bloggen! Ja då var det en ny vecka igen och en ny månad :) Är sån lättnad att salstentan är över eller iaf för tillfället beror ju på resultatet.

Idag började jag med en morgonpromenad innan skolan, var riktigt skönt men kallt. Sen har jag haft skola 9-15.30 helt slut i huvudet var jag när jag kom hem. Markus slutar tidigt den här veckan så vi åkte iväg och storhandla efter skolan. Så skönt att ha det gjort. Sen har jag slappat, fixat middag och pluggat. Jag kom nyss hem från promenad nr 2 idag. Det blev en långpromenad med Evelina och Susanna.
Nu ligger jag i soffan och läser Mio min mio som vi ska läsa tills nästa vecka till den nya kursen. Väntar på att Markus ska komma hem från träningen så man kan kolla på nån film eller nått.
Resten av veckan så är det hemtenta som gäller :( kämpa på bara!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback