25 maj!

Godmorgon bloggen!

Jag tänkte gå upp tidigt imorse och börja läsa igenom och rätta min novell men inte blev det så. Markus brukar åka och gymma innan jobbet de veckor han börjar 9 men idag hade han så ont i nacken så han fick lite sovmorgon. Inte det lättaste att gå upp då inte. Men halv 8 tvingade vi oss upp och åt lite frukost framför vakna med the voice. Nu är jag lite piggare iaf och håller på och tvättar lite sängkläder och handdukar får passa på medan det är sol ute så det torkar snabbt.

Hade en riktigt mysik kväll igår. Vi åt på church street pratadade en massa och skratta. Är så glad att jag träffat någon som Markus <3 Han fick blombud av mig på jobbet och när han kom hem så hade han köpt jättefina rosor åt mig :)
Nä nu ska jag sätta fart med analysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback