Alla mammors dag!

God förmiddag!
Är så skönt att vakna upp på söndgar och bara vara och sega lite:) Eller lite duktig har jag varit på morgonen, satt igång diskmaskinen, tvättat en maskin med tvätt och bäddat :)
Vi har ätit en god frukost framför tvn vaniljyouhgurt och jordgubbar :)

Funderar på om jag ska ta mig en promenad med en massa bra musik som sällskap medan Markus står och bakar en sockerkaka till mig :) Vi ska till mamma sen och hon har gjort en tårta men eftersom jag inte gillar det så gör Markus en kaka åt mig <3

Blir lite fika och grillning hos mamma och pappa sen. Mormor och morfar kommer även dem och hälsar på.
Hoppas ni får en trevlig morsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback