Hemtenta

Hejsan!

Ställde klockan vid 6 eftersom jag tänkte gå ut på en promenad. Men när jag vaknade så frågade jag Markus var det var för väder han sa att det regna och var grått så jag somnade om en timme till :)
Vid 8 kom Tove och lite senare Hanna och Evelina. Sen har vi suttit med hemtentan till halv 3 helt slut i huvudet :(. Jag har tagit en liten paus med den nu. Jag och Evelina ska sitta sen ikväll igen. Har fixat lite här och läst lite i Mio min mio som vi ska läsa till nästa vecka :) Ska fortsätta läsa i den nu sen ska jag fixa lite middag åt mig själv eftersom Markus jobbar över och ska tjäna lite extra :) Sen blir det nog en promenad eftersom solen visar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback