Jag klarade det!

Hej bloggen!
Idag har det varit en bra dag. Vaknade innan klockan ringde eller jag vaknade av Markus alarm sp bestämde mig för att gå upp och äta frukost med honom innan han skulle iväg och gymma innan jobbet.
Sen satt jag och pluggade några timmar innan det begav sig till Hemlingby med Evelina. Det blev en powerwalk på 5 km riktigt skönt. Sen hem för en dusch och lite lunch innan jag mötte upp Jessica för en cykeltur till Lina och Wilmer. Bus med bästa Wilmer, kaffe och tjejsnack kan ju inte bli mycket bättre och solen sken :) Kollade in på blackboard och såg att vi kunde hämta vår salstenta och självklart kunde jag inte hålla mig. Jag har varit så sjukt nervös sen vi hade den. Så var tvungen att cykla speciellt när jag var så nära. Nu till det bästa, jag klarade den! :) känns så skönt.
Nu har jag precis fixat lite middag, fick äta ensam idag eftersom Markus har nå möte på jobbet.
Nu ska jag mysa i soffan med Selma och vänta på att Markus ska komma hem så vi kan åka och handla. Fick ett jättefint sms av Markus tidigare idag. Jag blev så glad :) <3

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback