Lördag!

Hej på er!
Idag har det varit full fart sen vi vaknade. Började dagen med en god frukost åt jordubbar och massa annat gott, sen tog vi en promenad.
Efter lite fix och trix hemma så åkte vi ner på stan där vi gick lite ärenden har bla växlat pengar till Turkiet :) En kaffe med Susanne blev det också.
Efter stan så blev det en tripp till köpis där det blev lite mer shopping. Anledningen till att vi åkte dit var för att vi skulle köpa en kamera och vi hittade en bra:)
Lite av shoppingen idag
Lite smått till Turkiet

Klänning från MQ som jag fick av Markus :)

Nä nu ska jag piffa till mig ska snart iväg på 30 årsfest. Ha en bra kväll!

Puss

Kommentarer
anette säger:

Du har gjort lite shopping ser jag :-)

2011-05-28 | 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback