Min torsdag!

God kväll!! Idag har jag haft en bra dag. Började min dag med en tur till Ikea och köpis med Lina. Det blev även en lunch på Ikea. Efter lite fönstershopping så åkte vi och hämtade Wilmer:) han blev så glad när han såg oss. Speciellt när han såg paketen och den gröna ballongen i bilen:) Sen åkte vi hem till Lina och drack lite kaffe och lekte med Wilmer. Efter ett tag kom Jessica förbi och vi gick över till Linas syster Emelie och fick mysa lite med lilla Ture. Han var så söt och han låg i min famn en bra stund. Bebisar är så mysiga:) Efter en trevlig dag med vänner åkte jag hem till Markus för lite middag innan jag åkte iväg till Friskis för ett danspass. Resten av kvällen har bestått av plugg och temys med Markus <3 Nu blir det snart sängen är sjukt trött. Sov gott!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback