Onsdag!

God morgon! Hoppas allt är bra med er? Sj så mår jag toppen men är lite trött. Börjar kl 9 idag så har lite sovmorgon:) men jag ska snart åka iväg och förbereda lite inför dagens lektioner. Slutar 17 idag så då måste jag åka en snabbis till Maxi och köpa en foundation min tog slut nyss:( Har ju beställt i.d sminket från USA men det tar ju över en vecka att komma så måste ha något tills det nya kommer, lite segt men vad gör man:) Veckan så länge har bara bestått av vfu, träna och sova . Idag blir det inget pass kanske en promenad. Något som måste göras är att städa iaf. Markus kommer hem sent ikväll så jag kan fixa lite ifred;) Är ganska skönt att vara ensam när man städar och ha hög musik:) Nä nu ska jag göra mig klar och åka iväg. Ha en bra dag!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback