Onsdag!

God morgon!! Har precis skjutsat Markus till jobbet och det tog emot ska jag säga. Men var tvungen att ha bilen idag så det var bara att pallra sig upp:) Men nu saknar jag Markus bil som varit på lackning i en vecka. Ska snart göra iordning frukost och mysa en stund framför vakna med the voice:) Sen är det dags att åka iväg till fängelsemuseet där en grupp ska redovisa. Idag är det även min grupps tur att redovisa så jag är lite nervös :( men vi får göra det bästa vi kan. Så redovisningar står på schemat hela dagen. Ett träningspass blir det direkt efter skolan och innan jag ska hämta Markus. Visst var det fina blommor jag fick igår?;) Markus skulle ta med en överstrykningspenna åt mig så när jag innanför dörren igår efter träningen så fick jag leta efter den pennan:) Jag hittade den fasttejpad på blommorna:) Han är bäst min Karl!! <3 Ha en bra dag nu!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback