Söndag!

Hej hej! Hade en jättetrevlig kväll igår. Först blev den en middag med Markus, Chris och Jens på Church street, det var riktigt trevligt som vanligt:) Markus har riktigt bra vänner . Efter middagen skjutsade jag hem dem sen åkte vi och hämtade mamma och pappa och åkte och tog en kaffe innan bion. Var fullsatt på bion och Jägarna 2 var en riktigt bra film. Den måste ni se. Nu på förmiddagen har jag myst med Selma och Markus. Jag ska snart åka i h handla lite inför veckan. Markus kommer vara borta tills på fredag men jag måste fylla kylskåpet så jag klarar mig:) Sen ska vi hem en sväng till mamma och pappa en sväng ska skriva ut ett arbete bl.a. Resten av dagen ska jag pussa lite extra på Markus ;) Ikväll blir det en ny Irene huss film oss sen kolla på Idol. En typiskt slapp och skön söndag. Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Micaela säger:

Det är jobbigt att vara ifrån varandra när man är så van att bo med någon. Känns ensamt tycker jag.. men samtidigt är det bra att få vara själv ibland. :) Dels uppskattar man den andra så mycket mer, och få sakna varandra är det bästa som finns när man väl ses igen. Se till att ta hand om dig, ha "egen tid" och bara mys järnet! :) Puss & Kram!

2011-09-12 | 09:40:27
Bloggadress: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback