Tisdag!

Hej hej! Idag har jag suttit med en reflekterande text som jag nyss har skickat in. Jag har även tränat på redovisningen som jag och min grupp ska ha imorgon, är lite nervös men jag hoppas att det ska gå bra :) Resten av veckan kommer bestå av skola, träning, träffa vänner och på lördag åker jag till Lager 157 :) ska bli roligt att komma iväg lite bara. Får se om jag hittar något. Ska på en fest på Markus jobb i slutet av oktober, killarna ska ha kavaj och vi tjejer ska ha klänning och jag är ju verkligen en klänningstjej och äger flera snygga klänningar..not!!!!:) Så jag har ingen aning vad jag ska ha på mig, de skor jag hade tänkt ha på mig fick jag sjukt ont av :( men hoppas jag kan gå ut dem lite. Men ska kolla lite på lager 157 om jag hittar ett par i lite mjukare skinn. En kompis hade ett par snygga skor i mjukt skinn som verka forma sig lätt så får se. Jäkla knölar, har halgus valgus så kan få riktigt ont. I min ålder vill jag ha skor som är snygga men samtidigt sköna. Klänning är även det ett annat bekymmer men jag får se vad det blir, löser sig väl :) Ska fixa lite här hemma nu sen iväg på ett danspass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback