Tisdag!

God morgon! Idag hade jag mer än gärna legat kvar i sängen. Var jättetrött när jag gick och la mig och somnade snabbt. Men efter midnatt vaknade jag flera ggr och drömde så knepiga drömmar. Vet inte om det var för att inte Markus var där. Är lite tomt här hemma men det är ju bra att få längta efter varandra ibland också. Tur att Facebookschatten finns:) låg och pratade där igår. Även idag är det en grå dag här i Gävle och regnet vräker ner. Jag sitter och kollar på vakna med the voice och har precis druckit en smoothie:) Ska snart iväg till skolan för lite handledning i vårt grupparbete. Senare idag har jag lite lösa planer men lite plugg blir det iaf. Sen ikväll blir det ett danspass och efter det ska jag träffa bästa Tove och Evelina mina go tjejer:) Saknar er! Nä dags att sätta fart nu. Ha en bra dag så hörs vi! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback