Tisdag!

Godmorgon! Hade en trevlig kväll igår, efter träningen åkte jag och hämtade Susanne på stationen och sen blev det tacos här hemma:) Väldigt tomt utan Susanne här i Gävle men tur att vi bara bor en timmes bilfärd bort. Sen blev det kaffe och tv resten av kvällen. Idag har jag en sjuk sambo här hemma, typiskt när vi åker upp mot Kalix imorn. Alltid när Markus ska vara ledig blir han dålig:( stackarn! Jag ska äta lite frukost nu och dra ett varv med dammsugaren så att det är fint när man kommer hem. Blir en sväng på stan för en lunch på stan med Susanne. Fick även ett sms av Marie imorse art hon slutar tidigt och ville ses så då slås vi ihop på stan. Senare idag blir det Zumba Toning och packning. Igår fixade jag in lite mer färg här hemma. Nu på våren vill jag ha lite färgklickar, igår fick kandelabern lite färg, tycks? Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback