Fredag!

Hej på er! Då var det fredag igen då :) och nu är det bara en dag till lillebror kommer hem och hälsar på lite. Storasyster gillar inte att han bor såå långt bort, men är självklart är jag glad för hans skull. Nu får jag rå om han i en vecka iaf :) Imorgon blir det även en tripp till Sthlm, Markus och två av hans vänner ska springa midnattsloppet även två av mina vänner ska springa så jag och Susanna ska hejja på :) Skönt med fredag:) eller alla dagar är som fredagar för mig eftersom jag är ledig. Men det infinner sig en speciell känsla ändå. Jag och Markus började med en promenad och snart ska vi åka till Hille där dem har nå ställe där man kan kolla på traktorer, tydligen har dem heminredning och ett mysigt fik där. Ska åka dit med lina och pojkarna :) Senare ikväll blir det Zumba och bio:) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback