Nya tag!

Hej på er! En ny vecka med nya tag startar nu. Skolan börjar på onsdag och nya schemat drar igång idag. Lite nytt finns också med på schemat men jag älskar Zumba Fitness och Zumba toning där man dansar med vikter men man kör även styrka. Riktigt bra träning :) Började min morgon med en bra vana nämligen en promenad. Fick sällskap av Markus eftersom han jobbar kväll denna vecka. Kan ju inte säga att jag slarvat med träningen i sommar men den känns ändå skönt när en ny termin börjar. 5 kg till är mitt mål, får se hur det går:) Men man ska inte stirra sig blind på siffrorna på vågen utan man ska se på helheten. Tränar man så omvandlas fettet til muskler och då kan det inland inte hända så mycket på vågen. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback