Söndag!

Godmorgon! Tittar man ut genom fönstret så ser man att hösten är nära. Visst jag tycker hösten är mysig med mysiga kläder och en massa tända ljus :) Känns bara som vi inte haft någon riktig sommar, men samtidigt längtar jag in i samma rutiner igen, visst träningen har jag kört hårt i hela sommaren, minst 4 träningspass och promenader de dagar jag inte går på Zumba, ok har blivit morgonpromenader nästan varje morgon :) men är så skönt att börja dagen så.
Jaha var händer idag då?! Mormor och morfar kommer hit så vi ska väl hitta på något kanske. Ikväll blir det nog Zumba om tiden hinns med, blir iaf en promenad. Ha en trevlig dag nu!!
Kram


Kommentarer
Anette säger:

Elsa ser alltid ut att sova då skönt:)

2012-08-26 | 11:51:29
Hanna säger:

Selma menar du :)

2012-08-26 | 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback