Torsdag!

Hej på er! Morgonen började inte dom vi tänkt oss imorse. Vi sov över över imorse inte rätt morgon att göra det eftersom Markus ska till Tyskland idag med jobbet. Dem skulle åka kl nio och jag vakna tjugo över åtta. Men kvart i 9 var vi på jobbet och pussade honom hej då! Han mobil är inte att lita på längre :) Jag och Evelina tänkte ta en långpromenad men vädret var inte det roligaste. Det regnar fortfarande men jag hoppas det blir bättre senare. Jag hoppas jag kan ta en långpromenad runt Sätra istället senare. Idag ska även min kära mamma operera sig i munnen, lider med henne:( Jag har en sådan tandläkarskräck så jag skulle aldrig klara av det. Hoppas hon inte har alltför ont när hon vaknar. Ikväll ska jag få rå om min lillebror lite, han ska sova här så vi ska fixa lite mat och kolla på Rederiet :) Jag har den hemska tjejveckan och världens kramper så jag myser lite till i soffan innan jag ska göra mig klar. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback