18 december

Hej på er! Har varit dåligt med inlägg de senaste dagarna men det har verkligen varit fullt upp. Igår efter en heldag i skolan med redovisningar har jag nu fått jullov. Det känns så skönt, denna termin har varit riktigt jobbig med massor att göra. Jag har kämpat men jag har klarat det :) Väntar på resultatet från hemtentan som jag gjorde förra veckan. Nu under julen ska jag stressa ner och bara vara, ta dagen som den kommer. Jag ska träna en massa härliga zumbapass, umgås med vänner och familj och åka till Stockholm en dag med Markus.
Idag har jag haft en mysig dag. Tidigt imorse åkte jag till Lina och mös med henne och pojkarna. Vi kollade på julkalendern och bara mös. Vid lunch åkte jag mot stan och mötte upp mormor och morfar. Jag blev bjuden på lunch och fick lite paket. Fick lite pengar, träningsbyxor, och en skål till servisen jag samlar på. Ska få ett paket till av dem, men det får jag imorgon eftersom då är det min födelsedag :) Tänk vad dagarna går. Nu ska jag vila lite sen ta en promenad mot zen zen för lite zumba fitness :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback