1a advent!

Godmorgon på er! Idag vaknade vi till en fin vinterdag. Var inte lika fint inatt kan jag tillägga.
Vi hade en riktigt trevlig kväll igår vi tjejer. Vi fixade ihop tacos och hade det riktigt mysigt. Kvällen avslutades på Allstar.
Idag är det första advent så nu är första ljuset tänt. Jag och Markus ska ta oss ner på stan sen och gå på julskyltningen perfekt stämning nu också när det kommit så mycket snö men även kylan har kommit. Vi har blivit bjudna på mat hos mamma och pappa också, skönt att slippa laga mat en dag som denna :) Får se om vi hinner med en promenad också. Annars tar jag en paus idag, kört pass 7 dagar i rad så jag är värd lite vila :)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback