28 december

Godmorgon! Jag tycker dagarna går så fort, är 4 dagar sen det var julafton. Mina dagar har bestått av en massa mys med familjen, bio, promenader, shopping och julzumba. Mellandagsrean började igår och jag åkte ner en sväng och gick runt och strosa lite innan mamma, lillebror och mormor också kom ner. Jag köpte träningskläder, nya skor, pyjamas och några toppar, underkläder. Tycker jag handlade klokt :) Så nu är det färdigköpt. Ska till köpis med Markus i morgon men då är det hans tur:) Det har blivit ganska mycket shopping men jag har gått ner 17 kg så det är mycket som jag inte kan ha. När jag var större så var det mycket stora tunikor och tröjor som ändå var stort då är inte så fint nu. Jag kämpar vidare :)
Idag så tänkte jag börja min dag med en promenad. Får se om jag får med mig lillebror som sovit över här. Får se om jag ska följa med familjen en sväng på stan. Senare idag blir det iaf zumba toning :)
Det bästa av allt på hela dagen är att ikväll kommer Markus hem <3
Ha nu en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback