Fredag!

Godkväll!! Nu är Markus hemma och allt känns som vanligt igen. Idag har vi sprungit i butiker och köpt lite saker till hemmet, bland annat en soda stream och en kaffemaskin. Markus hittade även tre tröjor. Jag kom hem utan något, bra va?
Sen bjöd han mig på en god lunch innan vi begav oss hemåt för att montera ihop allt. Det tog sin tid kan jag lova. Kvällen bestod av träningen för både mig och Markus. Gym för honom och zumba för mig :) Nu är det ca 1 år sedan jag slutade på Friskis. Jag saknar det ibland men efter över 10 år så borde man göra något annat. Zumba är något som jag verkligen gillar:) finns i många olika varianter.
Efter träningen blev vi bjudna på middag av mamma och pappa. Sånt uppskattas :)
Nä nu blir det sängen, Godnatt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback