Juldagen!

Hej på er! Hoppas ni hade en riktigt bra julafton igår och att ni åt en massa god mat och kanske fick någon julklapp :)
Jag hade en trevlig dag med familjen i Söderhamn. Jag fick många fina julklappar och en av dem var en sån där stående dammsugare från Electrolux :) den är toppen. Jag har redan invigt den på morgonen.
För några år sedan så var juldagen en av de roligaste dagarna på året, jag längtade efter att gå på krogen med alla vänner. Tänk stå ute i flera timmar i kylan och köa och sen trängas där inne. Men roligt var det iallafall :) Jag har inte varit ute på juldagen på flera år och blir inte så ikväll heller. Jag, lillebror och mamma ska gå på nya Sune filmen :) Sen ska jag hem och kolla på Victoria secret fashion show.
Jag ska snart ta mig en promenad till Sätra, det tar ca en timme så det blir dagens träning. Imorgon är det äntligen ett julpass på zen zen :)
Ha en bra dag!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback