Lördag!

Hej på er! Idag har jag umgåtts med lillebror. Hämtade upp honom så åkte vi på stan en sväng tog en fika och kikade lite. Sen blev det mat på Bakfickan han har aldrig varit där så jag sa att han måste testa deras pizzor själv tog jag en god pasta med kyckling. Sen åkte vi och trängdes med resten av Gävles befolkning på Ica maxi. Sen åkte vi hem och fixade lite fika tills Susanne och Micke. De var i stan så det kom och grattade mig i efterskott fick body butter som luktar kokos :) och skjortan jag önskade mig från Gina. Tack snälla ni!
Åkte till Sätra och tog en promenad med mamma, pappa och Elsa. Nu myser jag i soffan med Elsa bredvid mig. Så tomt här hemma eftersom Markus åkte till Kalix imorse.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback