Måndag!

Hej på er! Har varit dåligt med inlägg men bloggappen har inte velat fungera. Jag har haft en bra helg som har bestått av promenader, god mat, 1 års kalas, umgåtts med familjen, varit på vipkväll på Stadium och lite annat.
Idag har jag inte haft någon skola men har blivit plugg här hemma. Självklart blev det även ett pass zumba:)
Om en vecka får jag jullov och som jag längtar. Denna termin har varit riktigt tuff men jag klarade det så det känns underbart.
Nästa vecka är det även min födelsedag och lillebror kommer hem. Idag är det exakt två dagar kvar till julafton också. Dagarna bara svischar förbi.
Ha en trevlig kväll nu!!! Kram


Kommentarer
anette säger:

Oj, 2 dgr till julafton, hur
ska jag hinna med allt :)

2012-12-10 | 22:51:59
Hanna säger:

Haha oj två veckor kvar :)

2012-12-11 | 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback