Fredags mys!

Äntligen får man landa hemma i myskläder och vara nöjd med dagen. Håller på att fixa ihop en sallad till middag och eget vitlöksbröd:) Sen ska jag mysa ner i soffan med den bästa <3 Markus är så gullig, vi hade bestämt att vi inte skulle ut och äta tisdag på allahjärtansdag men han har tydligen bokat bord han :) blir mysigt. Dagens köp på stan blev två par strumpor vilket behövs eftersom jag fått kasta hur många som helst så måste börja köpa på mig lite nya. Började med dessa två:)


Kommentarer
Anna säger:

Oh!

Var köpte du dessa strumpor? Jag bara ÄLSKAR dom!!!

Kram

2012-02-11 | 12:49:04
Bloggadress: http://www.smultrondagg.se
Hanna säger:

Gillade dem jag med :) 2 pack för 39 kr på ginatricot. kassan på nedervåningen :)

2012-02-11 | 13:29:38
Anna säger:

Oh! Tack! Ska kolla på måndag efter dom! Hoppas de finns i min storlek, verkligen urläckra!

2012-02-11 | 15:34:45
Bloggadress: http://www.smultrondagg.se
Hanna säger:

Jag tog bara ett par så vet inte vilka strl det fanns. Men de verkar ganska stora i storleken:)

2012-02-11 | 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback