Lördag!

Hej på er!! Vilken härlig dag det är idag. Solen skiner och det knarrar under fötterna :) Visst det är kallt men det är väl så det ska vara på vintern. Markus prata med sin mamma tidigare och de har -39 så vi ska inte klaga ;) Har haft en härlig förmiddag, började med en frukostbuffe på Lido sen en liten promenad i vintersolen till träningen och nu har jag tränat klart. Det var två tjejer som blev överraskad under passet med en möhippa:) Självklart kom det tårar ner från mina kinder :) hur tusan ska jag kunna gifta mig?;) Ska ta och göra mig klar nu. Ska träffa hämta upp Jessica om en stund igen, blir en tur till köpis måste hitta en present till Markus:) hörs sen!


Kommentarer
Rebecca säger:

Kul ;)

2012-02-04 | 11:46:08
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback