Fredag!

Hej på er! Det blev en timmes promenad för mig nu på morgonen efter jag skjutsat Markus till jobbigt. Riktigt skönt var det speciellt när man har bra musik i lurarna också. Sitter nu och äter lite frukost och myser med Selma. Jag tänkte gå på ett lunchpass idag men jag kände att kroppen var lite slut igår så idag blir det vilodag från Friskis:) Men imorgon blir det morgonpasset som vanligt:) Idag är jag helt ledig från plugg och det känns riktigt bra :) Ikväll ska jag till Sätra och äta hos mamma och pappa. Markus ska på After Work med jobbet så då passar jag på att åka och hälsa på dem och få min favoritmat :) Torsk och äggsås;) såå gott!! Måste bara säga en sak som jag är riktigt nöjd med, sen i somras så har jag gått ner 7 kg:) Känns skönt men man förstår det inte riktigt själv och man tycker absolut inte att det syns. Lite kvar nu så det är bara att fortsätta med det jag gör :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback