Kämpar på!

Godmorgon! Kunde inte sova imorse så det blev en tidig promenad för mig. Jag kämpar på med mina promenader och Zumba några kvällar i veckan. Fredagar och lördagar brukar jag hålla fri på Zumba nu på sommaren, men en morgonpromenad blir det oftast alltid. Ska jag träna på kvällen så går jag en kortare sträck som är ca 3,5 km, det är en bra början på dagen:) Dyker något upp på kvällen så träningen blir inställd så har man iaf rört sig på morgonen :) Men det ger resultat, allt har blivit mindre, ser att jag inte är lika stor som förra året och mina shorts och byxor från förra sommaren är inte att tänka på. Jag ser det inte lika bra själv men får höra från min omgivning. Är några kilon kvar tills jag kommer till den vikt jag vill ligga vid. Det går sakta men det går på rätt sätt. Kör inte på någon diet utan äter vanligt men har dragit ner på vissa saker. Inget ansträngande för mig så såhär kommer jag fortsätta leva :) Jag är otroligt glad att Markus också tycker om att träna och stöttar mig. Han är en klippa som finns där de stunder då allt inte känns lika roligt. Men som sagt det är inte lätt, men jag kämpar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback