Onsdag!

hej på er! Dåligt med inlägg nu, men bloggappen fungerar inte så det blir inte så mycket bloggande då.
Så vad har hänt sen sist, jag har tagit många promenader, tränat zumba, tränat friskis, umgåtts med vänner, varit på Melkers dop, varit på Takida, myst med familjen och Elsa och fikat. Jag har säkert glömt något :)
Denna dag började jag med en promenad och en god frukost med en massa jordgubbar :) Snart blir det lite lunch sen ska jag till sätra och passa Elsa en stund :) Får se vad kvällen har att erbjuda, sommarkväll börjar här i Gävle ikväll så får se om vi går ner en sväng.
Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en bra dag!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback