Midsommarafton!

Hej på er! Har varit dåligt med inlägg de senaste dagarna men jag har haf fullt upp och blogg appen fungerar inte.
I onsdags följde jag med mamm och pappa och hämtade deras nya lilla fmiljemedel, en Jack Russel som fått namnet Elsa. Hon är sååå söt och busig så jag har mestadels tillbringat min tid där. Igår var jag och Markus där hela dagen och busade med henne, åkte hem ett tag bytte om och åkte och tränade sen åkte jag tillbaka hem till mamma och pappa. Idag kommer jag sakna henne :(
Idag är det midsommar, hur ska ni fira? Jag och Markus ska åka till Öregrund, först åker vi över till Gräsö och hälsar på mormor och morfar en sväng. Sen blir det midsommarfirande i en stuga på Öregrund. Tänk för ett år sen var man i Turkiet och jag och Markus förlovade oss på stranden på midsommarafton <3 Imorgon firar vi 1 år som förlovade :) Ha nu en riktigt bra midsommar!!!!! Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback