En riktigt bra dag!

Jag har haft en riktigt mysig dag med Markus och mamma och pappa <3 Började dagen med en sovmorgon och lite fix här hemma innan vi tog en promenad ner mot stan och mötte mamma och pappa. Vi bjöd den på brunch på Absint riktigt gott var det och riktigt mätta var vi när vi gick därifrån. Jag och Markus strosa lite på stan och jag hittade ett par marinblå byxor på hm. Nu har jag köpt på mig ett par marinblåbyxor, nya jeans, marinblå chinos och ett par röda byxor:) Det som fattas till våren är ett par låga vita Converse och nå fräsha toppar. Men Inge mer denna månad iaf. Sen gick vi förbi Hemmakväll och köpte lite godis. På hemvägen tog vi en rejäl omväg så vi fick lite motion och fick njuta av solen och varandra :) Här hemma har vi bara myst och kollat på film. Är inne på vår andra nu, The Double med Richard Gere :) skönt med sånna här dagar och bara få vara vi två <3 Vi bestämde det imorse eftersom vi inte varit ensamma en lördag på över en månad. Ska snart kolla på Mello. Imorgon blir det äntligen lite Zumba igen :) Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback