Lördag!

Godmorgon på er! Ja vad ska jag säga om provet igår. Blev lite besviken faktiskt, jag kunde instuderingsfrågorna och gamla prov men det här var mycket svårare. Men jag försökte iaf och det är det viktigaste men är lite jobbigt när man vet man kan och man pluggat stenhårt på alla begrepp som ska vara så viktiga så kommer knappt nå sånt:( Jag svarade på nästan allt iaf. Jaja nu ska jag försöka släppa det här. Sitter i soffan med en kopp kaffe, Selma ville inte att jag skulle få sovmorgon hon;) När Markus vaknar så blir det en långpromenad. Har blivit Friskis och Zumba 7 dagar i rad så idag får kroppen vila från det iaf. Men en promenad får det bli iaf är ju så skönt. Den ska vi ner på stan en sväng och shoppa skor:) Ikväll blir det nog festligheter för både Markus och mig fast från varsitt håll. Ha en bra dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback