Stolt!

Gud vad energi man får när solen kommer fram :) Har haft en riktig bra morgon. Började min morgon med en promenad, åt en god frukost, tvättat och betalat räkningar. Nu sitter jag med en kopp kaffe och pluggar lite fåglar, inte det roligaste men måste göras. Har ett prov kvar och en redovisning sen är jag klar med denna termin:) riktigt nöjd över att ha klarat allt, än så länge iaf;) men glad är jag vilket fall eftersom jag fick läsa denna kurs på grund av att alla andra blev inställda. Men jag har underbara klasskompisar så utan dem hade det inte gått. Självklart också min underbara familj och vänner har också ställt upp men även också sett en mycket stressad Hanna. Jag är så glad att jag tog tag i mina studier igen och nu är det bara 3 terminer kvar. Ja vad händer mer idag då, Susanna kommer hit på en fika efter lunch, sola lite på balkongen och självklart ska jag dansa Zumba senare :) Ikväll kommer Jessica och Charlie hit och hälsar på. Förresten ni som bor i Gävle och inte provat Kalles, gör det! Gävles bästa restaurang maten och servicen är toppklass:) Jag åt rapsgris på planka såå gott var det så jag hade en underbar kväll med Markus <3 Ha en bra dag nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback