Lördag!

Idag har jag haft en bra dag. Jag började min dag med en liten sovmorgon och istället för en promenad ute så blev det en promenad på mitt band framför tvn. Extra skönt att ha det där bandet, speciellt de dagar när det regnar ute. Medan jag promenera så åkte Markus till Lido och köpte lite nybakat bröd. Efter en mysig frukost blev det en tur till Oves och köpis där det inhandlades lite julsaker och ljus. Sen styrde vi kosan mot stan där vi handlade 2 julklappar och jag kan erkänna att jag hitta 2 saker till mig också :) Men nu har jag köpstopp, nu är det julklappar som ska handlas och jag fyller år om mindre än en månad. Inte så roligt att handla heller när det ändå blir halva priset efter jul.
Vi avslutade med att äta på Church Street med mamma och pappa. Det var riktigt gott som vanligt:) Tack snälla mamma för maten <3
Nu blir det soffan och film och en skål med godis :) ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback