Sista November!

Ja då närmar vi oss slutet på november, imorgon är det första december det går så fort och om ett år så tar jag examen:) Helt sjukt hur fort tiden har gått men samtidigt är det självklart riktigt skrämmande vilken stor uppgift jag kommer ha och visst funderar man mycket på om jag kommer klara allt. Men detta är det jag vill göra :)
Denna vecka har bestått av skola en massa zumba pass och umgåtts lite med vänner. Jag har även satt upp alla adventssaker i fönstren. Något som jag verkligen älskar med julen är att få sätta upp allt i fönstren det är så mysigt.
Igår var jag på stan en stund med Jessica skulle hjälpa henne hitta något att ha på sig till vår tjejfest imorgon. Jag skulle inte köpa nå kläder denna månad men jag har varit riktigt sugen på ett par leopardbyxor men inte vågat riktigt. En i min klass har ett par riktigt snygga så det är fint. Men igår hittade jag ett par på hm:) kostade 199 kr från början men med lite rabatter så fick jag dem för 119 kr så jag slog till :) Får se om jag vågar ha dem imorgon ;) De är diskreta iaf och är i gråa toner.
Idag ska jag väl försöka lösa lite men boken är så tråkig. När Jessica slutar s ska vi åka och handla tacos till morgondagen. Ska även hem till mamma och pappa och pussa på Elsa. Senare ikväll blir det zumba och efter det en mysmiddag.
Ha nu en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback