Fredag!

Hej på er! Ja då var det fredag igen då och den där härliga helg känslan infinner sig :) Även fast jag ska Plura lite så är det ändå helg och man ta dagarna som dem kommer. Imorgon blir det en tripp till Söderhamn och hälsa på underbara Amanda, Gud så jag saknar henne. Min stöttepelare i skolan har tagit ett uppehåll och slutat neråt i landet till sin kärlek. Så vi ska ha kaffe dejt imorgon :)
Kom hem för en stund sen från skolan, jag och min grupp har haft redovisning om Geometri. Det gick bra och vi fick bra respons, så en klapp på axeln till oss :) Nu är det bara en opponering kvar på tisdag som vi ska göra på en annan grupp i klassen och tentan v.44. Första delen avklarad snart:)
Har plockat ihop lite här hemma och bytt sängkläder och slängt in de gamla i tvättmaskinen. Min kära sambo har lovat att städa imorgon när jag är borta,det tackar jag för :) <3
Ska sätta mig och dricka en kopp kaffe nu och plugga lite, får se hur länge jag orkar ;) Sugen på att ta en liten promenad också. Ikväll blir det zumba sen iväg och mysa med Lina :)
Ha en bra fredag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback