Full fart mot helgen

Hej på er! Idag har dagen rullat på. Började med lektion i skolan sen grupparbete, vi ser slutet och vi hoppas på att bli klara imorgon. Idag blev det en paus från pass eftersom det har blivit tre tuffa pass på raken nu måndag, tisdag, onsdag så idag blev det en långpromenad med Evelina istället:) Alltid lika trevligt med en härlig promenad i friska luften och kände att kroppen behövde vila. Sen i fredags har det blivit 5 pass och 2 promenader. Jag tycker att zumba är så roligt. Kan bestämma mig för att hoppa över ett pass, men när kvällen närmar sig så hittar du mig där ändå :) finns så mycket roliga pass. Har jag suttit och pluggat en hel dag så är det så skönt att komma ut och röra sig.
Nu har jag precis bakat en Marabou kladdkaka till morgondagens tjejkväll, det ska bli mysigt:) sånna kvällar behövs. Imorgon blir det även skola, plugg och zumba :)
Markus är på jobbet och fixar lite med bilen så jag myser i soffan med tända ljus och en kopp te. Matteböckerna tänker jag inte ens öppna ikväll.
Ha en trevlig kväll!!!!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback