Lördag!

Godmorgon på er! Hoppas ni mår bra? Själv har jag lite blandade känslor men det beror mest på skolan. Hade matteprov igår jag kan säga att det mest var en strulig dag på skolan igår, tyvärr högskolan i ett nötskal. Slutade vid 12 och eftersom Markus var ledig igår så bjöd han mig på lunch på Österns pärla, riktigt gott var det. Jag fick även fina rosa rosor :) Sen åkte vi och mös med lilla Elsa, hon blir så glad när vi kommer. Senare på eftermiddagen blev det Zumba för mig och gym för Markus. På kvällen blev det mys här hemma med vänner.
Nu ska jag sätta fart med denna dag, solen skiner ute så det blir iaf en promenad. Sen stan och Oves med Susanne. På eftermiddagen ska vi hälsa på Sanna och lilla Mira :)
Ha en bra dag nu! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback