Tisdag!

Godmorgon på er! Det jobbiga med att hösten är här är det är så mörkt på morgonen. Skjutsade Markus till jobbet vid 6 och det är kolsvart ute samtidigt som det blåser mycket. Inte så roligt för en som är mörkrädd :) Kom hem och tog en lång dusch och sitter nu och kollar på vakna med the Voice och äter frukost. Om en stund ska jag bege mig mot skolan för lektion och fixa till det sista med grupparbetet. Blir även att plugga lite till tentan.
Igår blev det klart att jag ska läsa 15 p till matematik så jag får undervisa i ämnet. Fördjupad matematikinlärning heter kursen som jag börjar nästa vecka. Ska inte vara lika svår som denna kurs, vi ska inte räkna matte. Det är mycket att läsa och skriva men det gör jag hellre :) Lära oss att skriva åtgärdsprogram och liknande. Ska kämpa fram till jul. Jag kommer nog ångra mig annars, jag bli som sagt mer attraktiv på marknaden, då kommer jag ha svenska, SO, naturkunskap och matten.
Annars idag så händer inte så mycket, laga middag och träna, kanske tvätta lite. Ha nu en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback